piątek, 4 października 2013

Kubki reklamowe - najważniejszy jest pomysł



Kubki są gadżetem o niemalejącej popularności. Wydawałoby się, że wszystko już wymyślono, a co trochę pojawiają się nowe pomysły. Jednak nie kształt ani materiał są  ważne ale komunikat jaki mamy do przekazania i sposób w jaki to robimy.
Dlatego warto zatrudnić do takiego projektu kreację. Dobry pomysł, ładny projekt sprawi, że zwykły kubek stanie się przedmiotem pożądania. W swoim doświadczeniu producenckim kilkakrotnie byłam świadkiem, jak ludzie prosili się o kubki, ale nigdy nie były to zwykłe kubki, ale takie, które miały w sobie to coś.
Zabawny rysunek, dobre hasło, personalizacja, lub element zaskoczenia czyniły z nich.
Przedstawiam kilka zdjęć różnych ciekawych realizacji.


Grawer - jeśli jest wykonany dobrze - wygląda bardzo ciekawie.


Najbardziej  podoba mi kubek WWF. Wykorzystano tutaj farbę znikającą pod wpływem temperatury, z jednej strony znika miś na krze lodu, z drugiej pojawia się logo WWF i komunikat. Genialny w swej prostocie i dobitności przekazu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz