wtorek, 27 sierpnia 2013

Zegarek - prezent na szczególne okazje

Do uczczenia ważnych chwil w życiu osób nam bliskich i dla nas ważnych wybieramy prezenty o symbolicznym charakterze. Mam na myśli podkreślające ten moment. Takim prezentem może być zegarek, odmierza czas, symbolizuje jego upływanie, chcemy by odmierzał szczęśliwe i ważne chwile. 
Czytałam niedawno grawery umieszczane na zegarkach i zrobiło mi się bardzo miło: „Mamie na 50 urodziny”, „Matura 2013r”, „10 lat pracy w .....” „mgr 17 czerwca 2013r”, „Z okazji Pierwszej Komunii”, „W srebrną rocznicę ślubu”.
Zegarek na taką okazję też powinien być odpowiedni. Przede wszystkim odradzam zegarki modowe i zachęcam do klasycznych marek typowo zegarkowych. Mody się zmieniają, co dziś się podoba, jutro będzie trącić myszką. Klasyka jest wieczna, a tu chodzi właśnie o to, żeby za 5 - 10 lat ten prezent dalej się podobał. Ponadto jakość zegarków firm typowo zegarkowych jest nieporównywalnie wyższa, procentuje tutaj ich wiedza i doświadczenie. Chcemy przecież by nasz prezent był niezawodny.
Citizen jest marką, którą z przyjemnością polecam. Kupiłam mojej mamie Citizena 8 lat temu i do dzisiaj jest z niego zadowolona, a zegarek wygląda jak nowy. Firma produkująca te zegarki powstała w 1918 roku w Japonii, a nazwa Citizen, w tłumaczeniu obywatel, powstała 1924r. Ta marka jest synonimem jakości i połączenia dobrych tradycji z innowacyjnymi technologiami. Mają bardzo tradycyjne  i ultra nowoczesne modele zegarków
Przedstawię cztery bardzo klasyczne modele, które wybraliśmy z dystrybutorem Citizena w Polsce. Mnie szczególnie podoba się ten damski złoty i męski na pasku. 










Praktyczna uwaga - osobom ze słabym wzrokiem lepiej kupować zegarki z cyframi. 
Dla czytelników bloga mam dużą niespodziankę od Swiss, w sklepie internetowym www.swiss.eu na hasło upominek dostaniecie 15% rabatu na te cztery zegarki, których zdjęcia są powyżej (damskie zegarki Citizen EG3133-51P, EL1660-35E i męskie zegarki Citizen AR1110-02A, AR3016-51A)
Ponadto na wszystkie inne zegarki w sklepie internetowym na hasło upominek dostaniecie rabat 10% od ceny w sklepie. Uwaga rabat nie sumuje się z innymi promocjami. 
Zainteresowanych zakupem większej ilości zegarków prosimy o kontakt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz